Hírek

Elektronikus ügyintézés

Az elektronikus ügyitézés feltétele ügyfélkapus regisztráció! Ügyfélkapu létesítését bármely természetes személy kezdeményezheti személyesen a regisztrációs szervnél (bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában), vagy elektronikusan, amennyiben 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvánnyal rendelkezik. A regisztrációhoz meg kell adnia szabadon választott egyedi felhasználói nevét és elektronikus levélcímét (e-mail cím), mivel erre a címre kapja meg az első belépéshez szükséges egyszer használatos kódját.
Bővebben: https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/


Az ügyindításhoz be kell lépni az Önkormányzati Hivatali Portál felületre (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap), majd ki kell választani a megfelelő önkormányzatot.


Elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével ügyet indíthat a kiválasztott településnél.



Jelenleg a következő témakörökben érhetőek el űrlapok:

· Adóügy

· Általános vagy egyéb igazgatási ügyek

· Anyakönyvi ügyek

· Hagyaték

· Ipar-kereskedelem

· Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek



Az űrlapok feltöltése ill. aktualizálása folyamatos.



Amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be (https://epapir.gov.hu).

Tűzesetek elkerülése

A Katasztrófavédelem tűzesetekkel kapcsolatos felhívásait a képek között találják.

Forrás: Vasvári Katasztrófavédelmi Megbízott

Településképi arculati kézikönyv

Véleményezési munkaanyag

<< < 1 2